Pušų Parkas

2 spalio

„Lazdynėliai Pictures“ projekto, užimančio vieną lyderiaujančių pozicijų vertinant pardavimus Vilniaus rinkoje, vystytojas bei marketingo ir pardavimų profesionalų komanda priėmė sprendimą keisti rinkodaros strateginę dalį ir investuoti į prekių ženklo vardo atnaujinimą. Nuo lapkričio mėnesio projektas tampa „Pušų parku“. Teigiama, kad šių pokyčių tikslas yra stiprinti pozicionavimą rinkoje bei pristatyti potencialiems pirkėjams atnaujintos koncepcijos privalumus – ypač unikalią projekto lokaciją.

Inicijuoti pokyčius paskatino noras pasiūlyti Vilniaus rinkai ypatingą produktą

Pasak projekto vystytojo „Orner“ plėtros vadovės Kornelijos Kazlauskytės, paskutinius 7 mėnesius strateginė projekto vadovų komanda analizavo sparčiai besikeičiančios Lietuvos rinkos pirkėjo lūkesčius ir intensyviai dirbo atnaujinant bei stiprinant koncepciją. Tikslas buvo ne tik atnaujinti projekto įvaizdį bei stiprinti poziciją, tačiau ir pasiūlyti potencialiems pirkėjams papildomas vertes, kurių neturi kiti rinkos dalyviai.

Tai paskatino ieškoti netradicinių, unikalių idėjų, dėl ko buvo, pavyzdžiui, įrengtos prabangios pastatų bendrosios erdvės su autoriniais veidrodžiais, trijų skirtingų tipų apšvietimo sistema ir fonine muzika, o pirmo aukšto butuose suplanuotos didžiausios Lazdynėliuose terasos – net iki 30 kv. m. „Mes pasiūlėme pirkėjams išsirinkti savo naujus namus šalia Vilniaus centro, tačiau visiškoje gamtoje, kur naujai pastatytų namų fasadus glosto pušys. Papildomai planuojame įrengti ir poilsio terasas tarp brandžių pušų su prabangiais lauko baldais. Tai naujų butų koncepcija su ramybės ir komforto sinergija – tuo, ko labai trūksta intensyviai dirbantiems žmonėms, norintiems artimesnio ryšio su gamta, mėgstantiems pasivaikščioti ilgais pušyno takais, kvėpuoti grynu oru, kurį kasdien valo tūkstančiai pušų Bukčių miško parke. Taip pat tai gyvenimas šalia tinkamai išvystytos infrastruktūros: parduotuvių, autobusų stotelių ir lengvai pasiekiamo Vilniaus senamiesčio“, – komentavo K. Kazlauskytė.

„Pušų parkas“ projekto atstovai įsitikinę, kad Lazdynėlių vieta unikali, ir nors kol kas iki galo dar neįvertinta, bet turinti labai didelę perspektyvą. Šiame naujame rajone vyrauja itin mažas oro užterštumas, be to, projektas pastatytas retai apgyvendintoje teritorijoje, o tai sukuria prestižinio rajono įvaizdį. Šioje lokacijoje galimybių kitų projektų didelei plėtrai vykdyti nėra, nes rajonas jau išvystytas. Tai labai svarbus aspektas, nes pirkėjai gali būti užtikrinti, kad būstas išliks likvidus, o jo vertė ateityje turi potencialo augti.

Lokacija turi tinkamai išvystytą susiekimo infrastruktūrą – viešojo transporto stoteles, patogų išvažiavimą į arterines miesto gatves. Maisto prekių parduotuvės ir kitos aktualiausios paslaugos pasiekiamos pėsčiomis. „Pušų parkas“ apsuptas brandžiu mišku, kuris tinka aktyviam laisvalaikiui gamtoje, gerai sveikatos būklei palaikyti. Tai populiari vieta jaunoms šeimoms kurtis, mat projektas visiškai atitinka jaunų ir brandaus amžiaus žmonių lūkesčius, norintiems pagerinti gyvenimo kokybę, investuoti, tad ieško projekto, kuriame būtų suderintas kainos ir kokybės santykis.

Lokacija tapo atnaujinto prekių ženklo identitetu
 

Projekto pardavimus ir marketingą koordinuojančios įmonės „RSM“ vadovės Olgos Lapinskės teigimu, prekių ženklo pokyčių procesas apėmė ne tik pavadinimo keitimą, tačiau ir stilistikos, logotipo, internetinio puslapio atnaujinimą. Tikslas buvo ne tik sustiprinti projektą, tačiau ir išsiskirti jį iš konkurentų, kitaip pristatyti Lazdynėlių lokaciją, pritraukti naujų klientų, dar labiau iškomunikuoti rinkai atnaujinto projekto pagrindines koncepcijos pridėtines vertes. Tai reikalavo papildomų investicijų, tačiau pokytis pasiteisino.

„Džiaugiamės, kad atnaujinta projekto koncepcijos, marketingo ir pardavimų strategija sukūrė naują pridėtinę vertę, sėkmingai padidinome projekto pardavimus ir pritraukėme ypač didelius potencialių pirkėjų srautus. Įgyvendinus pokyčius, sustiprinus marketingą ir pagerinus klientų aptarnavimą paskutinius kelis mėnesius projekto pardavimų rezultatai rekordiniai. Rugsėjo mėnesį pardavėme 11 butų ir Vilniaus rinkoje patekome į TOP3 poziciją tarp geriausiai parduodamų projektų, o spalio mėnesį dar kartą pagerinome rezultatus ir užbaigėme mėnesį su 13 pardavimų. Palyginus su pirmuoju rudens mėnesiu pasiektas apie 20 proc. augimas – „Pušų parkas“ tapo geriausiai parduodamu projektu Lazdynėliuose.

Tad projekto pavadinimo pakeitimas mūsų atveju tapo didelių pokyčių kulminacija. Idėją pavadinimui pasufleravo pati lokacija ir sklypas, kuris ribojasi su brandžiu ir unikaliu pušų parku, esančiu šalia Bukčių miško ir Neries. Projekto vietos unikalumas tapo atnaujinto prekių ženklo identitetu“, – sakė O. Lapinskė.

Gyventojų komfortui – investicijos į patogumus, privatumą ir modernias detales

 

Sparčiai augančiame Lazdynėlių mikrorajone vystomame „Pušų parkas“ projekte realizuojama svajonė suderinti gyvenimą dinamiškoje sostinėje ir gamtos apsuptuose namuose. Investicijos į šį prabangų ir unikalų projektą siekia 19 mln. eurų. „Pušų parkas“ koncepcijoje pagalvota apie visas detales, aktualias ir svarbias šeimoms, poroms, dirbantiems iš namų ar norintiems investuoti į NT žmonėms.

Pasak K. Kazlauskytės, realizuojant projektą priimtas strateginis sprendimas investuoti į požeminę automobilių stovėjimo aikštelę, žalias erdves, taip gyventojams suteikiant galimybę saugiai mėgautis privačia, žalia teritorija, kuri tarnauja bendruomenės interesams ir poreikiams. Čia saugu ir gera, nes automobiliai yra ne bendroje erdvėje, o požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje. Pirkėjai labai vertina ir idealiai kiekvieno poreikiams pritaikytas laisvalaikio erdves – tiek vaikams, tiek suaugusiems. Čia įrengti treniruokliai, sūpynės, žaidimų erdvės, poilsio terasos su prabangiais lauko baldais projekto teritorijoje, pušų parke. Galiausiai, pastatų kraštovaizdį papuoš ir sakuros, magnolijos, kiti dekoratyviniai augalai.

Butų įvairovė individualiems lūkesčiams

,,Projektas jau pastatytas, galima rinktis iš A ir B korpusų butų. A korpuse parduota apie 65 proc. butų,  B korpuse – dar yra galimybė pasirinkti iš skirtingų variantų. Asortimente yra 1.5 3 kambarių butai, kurių plotas varijuoja nuo 27 iki 62 m², o kaina prasideda nuo 81 400 eurų, galimybė įsigyti su daline arba pilna apdaila. A+ energinės klasės butai pasižymi racionaliu išplanavimu, iš visų apartamentų atsiveria nuostabus vaizdas į pušų parką“, – komentavo NT projekto pardavimus ir marketingą valdančios įmonės ,,RSM“ vadovė Olga Lapinskė.

Šeimos poreikiams – erdvūs (iki 60 kv.m.) 3 kambarių butai su terasomis (kai kurios iš jų yra net 27 kv.m.) yra TOP pasirinkimas šeimai, ieškančiai būsto. Erdvios terasos ir itin patraukli kaina – nuo 2500 eur už kv. m. Čia bus gera leisti laiką ne tik jaukiai įrengtame bute, bet ir pramogauti gryname ore. Uždaroje teritorijoje esantis NT projektas ,,Pušų parkas“ suteiks galimybę ramiai jaustis tėvams, o vaikams – būti saugiems.

Gyvenimui ir investicijai – 2 kambarių butai, pritaikyti patogiam, jaukiam gyvenimui – čia įrengtos atskiros drabužinės, o iš balkonų atsiveria vaizdas į pušyną.

 

Investicijai – 1.5 kambario buto erdvė, kur galite realizuoti ne tik jaukius interjero sprendimus, tačiau ir mėgautis didesne erdve, nes 1.5 kambario būstas atstoja dviejų kambarių funkciją, o kaina patraukliausia projekte.

 

Atsinaujinančio prekės ženklo proga nuolaidos iki 22 tūkstančių eurų!

Atsinaujinimo proga, projekto atstovai kviečia ne tik apžiūrėti ,,Pušų parko“ teritoriją, įrengtų butų interjerus, bet ir išsirinkti savo namus bei pasinaudoti naujais pasiūlymais – įsigyti įrengtus butus su pilna apdaila dabar ypatinga kaina.

Atrinktiems butams išskirtinė net iki 22 tūkstančių eurų nuolaida, papildomai tik dviems butams – dovana sandėliukai!

Butų kaina prasideda nuo 81 tūkst. 400 eurų! Didžiausios terasos Lazdynėliuose – namai, kuriuose jausiesi ypatingai.

Registruokitės į atvirų durų dienas ir sužinokite pirmieji daugiau informacijos apie naujausius mūsų specialius pasiūlymus.

 

Registracija į atvirų durų dienas:

Tel. 846302520, pardavimai@r-sm.lt

Visi straipsniai