Pušų Parkas

22 balandžio
  • Tarp daugiausia butų sandorių Vilniuje sudariusių įmonių – nauji vardai.
  • Analitikas pastebi, kad daugiausia sandorių sudarė bendrovės, turinčios daug projektų arba taikiusios nuolaidų pirkėjams.

Skaičiuodami pirmąjį ketvirtį parduotus butus nekilnojamojo turto (NT) sektoriaus dalyviai fiksavo skirtingas kryptis: vieni – kone ketvirtadaliu didesnį rezultatą, kiti – nežymų mažėjimą. Visgi labiausiai stebina pokyčiai daugiausia sandorių sutarusių rikiuotėje, kurioje didesnę dalį atsiriekė ne tokie žinomi vardai. Jie savo pozicijas gerino sugebėję pasiūlyti itin plačią butų įvairovę, o kai kurie drįso apskritai pakeisti projekto pardavimo strategiją.

Pakeitė strategiją

Pirmąjį ketvirtį vienas įdomiausių atvejų buvo NT plėtros bendrovė „Orner“, kuri VŽ nurodė savo vieninteliame plėtojamame projekte šiemet susitarusi dėl 56 butų. VŽ pagal informaciją projekto tinklalapyje sandorių užfiksavo daugiau.

Nors Lazdynėliuose kylantis daugiabučių projektas „Pušų parkas“ gali pasirodyti negirdėtas, tačiau tai dar 2022 m. anonsuotas trijų namų kompleksas, kuris anksčiau buvo pristatytas „Lazdynėliai pictures“ pavadinimu.

Kornelija Kazlauskytė, „Orner“ plėtros vadovė, VŽ sako, kad, pakeitus rinkodaros ir pardavimų strategiją, projekto pozicionavimą, įmonės pardavimai per šių metų pirmąjį ketvirtį šoktelėjo 125%.

Anot jos, 2023 m. Lazdynėliuose buvo itin didelė konkurencija, tad projektui kilo nemažai iššūkių, o komanda nusprendė ieškoti sprendimų.

„2023 m. pradžioje mūsų projektas buvo dar gana ankstyvoje statybos stadijoje, kiti rajone projektus vystę buvo pasiekę gerokai didesnį baigtumą, be to, daug nerimo kėlė karas Ukrainoje ir dėl to kilusi statybų savikaina. Mes nusprendėme investuoti į pokyčius, analizavome sparčiai besikeičiančius pirkėjų lūkesčius, o tikslas buvo ne tik atnaujinti projekto įvaizdį bei stiprinti poziciją, tačiau ir pasiūlyti potencialiems pirkėjams tai, ko neturi kiti vystytojai“, – pasakoja K. Kazlauskytė.

Pokyčiai apėmė 3 sritis: tobulinta koncepcija, pakeistos rinkodaros ir pardavimų strategijos.

Įmonė daugiau investavo į bendrąsias erdves, pavyzdžiui, hole pakabino autorinių Lietuvos kūrėjų veidrodžių, įrengė garso sistemą, kad šis primintų ne daugiabutį, o viešbutį. Kieme daugiau dėmesio skirta infrastruktūrai, apželdinimui, poilsio erdvių įrengimui.

Reklamuojant buvo teikiami specialių kainų pasiūlymai atrinktiems butams, taip pat dalis jų įrengti ir  pasiūlyti su visa apdaila.

„Kas mėnesį analizavome efektyvumą ir atsiperkamumą, geriausiai pasiteisinusias kampanijas. Pirmieji apčiuopiami pokyčiai prasidėjo nuo nuolat augančių potencialių pirkėjų kontaktų, kurie sėkmingai konvertuoti į pardavimus. O kulminacija tapo projekto pavadinimo keitimas. Iki dabar kas mėnesį turime ypač didelį pirkėjų srautą, net ir „Aruodas.lt“ generuojame didžiausią srautą“, – sako įmonės plėtros vadovė.

Kazlauskytės teigimu, kaina nėra kertinis sprendimo pirkti aspektas, pirkėjai vertina pridėtines vertes, nori, kad turtas ilgai išliktų likvidus.

Pasak jos, projekte, butų  pardavimus ketinama baigti anksčiau, nei planuota.

Tema „Statyba ir NT“

Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-turtas-statyba/2024/04/22/geriausius-rezultatus-demonstruojanciu-butu-pletotoju-rokiruote-siulyk-daugiau-keisk-strategija#ixzz8Y6W3FEIL

 

Visi straipsniai